Filmový tip: Rozhovory s mým zahradníkem

03.02.2019

Také se uprostřed zimy rádi díváte na obrázky bující přírody, zrajícího ovoce a zářivé barvy květin? Svrbí vás ruce a už byste něco dělali? Nebo se jen potřebujete ujistit, že zima jednou skončí a opět přijde jaro? 

Na zahradnické práce na Vysočině i v Evropě je ještě brzy, a tak jsem našla motivační film. Už jen lokalita, ve které se děj odehrává: stará francouzská vila se zahradou, uprostřed léta!  Úplně jsem hltala záběry na vznikající zeleninovou zahrádku, užívala si, jak to ve filmu roste (a opatruje to někdo jiný než já :-), jak to zraje a bují. 

Ano, souhlasím, postavy jsou trochu šablonovité (až příliš "moudrý" zahradník versus "zhýralý" intelektuál), ale co se týče zahradničení a celkového dojmu, ten film mne pohladil po duši. Více o ději a hodnocení filmu lze najít na ČSFD.

Upoutávku na film s dialogy ve francouzštině můžete shlédnout zde. 

Tedy za mne: byl to velmi příjemně strávený čas o víkendu, kdy počasí moc neláká jít ven. 

Tel.: +420 724 819 916
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky